Sfaturi privind alimentatia sanatoasa la prescolar

O alimentatie corecta deprinsa de mic, reduce riscurile aparitiei anumitor boli atat in copilarie, cat si la maturitate. In continuare va prezentam cateva sfaturi pentru o alimentatie echilibrata a prescolarului.

sfaturi alimentatie sanatoasa1. Nu facem exces de proteine din carne. Este bine sa manance carne o data pe zi. Cele mai bune surse sunt curcan, vita si peste.

2. Legume si fructe in fiecare zi

3. Lapte de calitate (pentru varsta 1-3 ani este buna o formula de continuare).

4. Evitati excesul de dulciuri ( si in niciun caz nu le folositi ca recompensa sau ca mici “gustari” intre mese).

5. Evitati mezelurile si in general evitati alimentele cu E-uri.

6. Atentie la sursa de apa: daca nu sunteti siguri de calitatea acesteia, recomandam utilizarea apei plate inclusiv pentru prepararea alimentelor copilului.

Alte articole pe aceeasi tema

Sa vorbim despre vitamine

Sa vorbim despre vitamine

Vitamine sunt substante organice necesare in cantitati mici pentru buna functionare a organismului. Cum isi poate procura organismul copilului cantitatea necesara, optima din alimentatie aflati in continuare.

Alergiile alimentare

Alergiile alimentare

Sistemul imunitar al organismului se afla intr-o continua alerta in fata amenintarilor din mediul inconjurator. Uneori sistemul imunitar reactioneaza exagerat incercand sa apere organismul de substante inofensive, iar rezultatul este o reactie alergica.

Capcanele alimentatiei copilului de 1-3 ani

Capcanele alimentatiei copilului de 1-3 ani

Dupa varsta de 1 an copilul face un salt important in dezvoltatea sa, procesul de digestie se perfectioneaza, metabolismul de asemenea, se completeaza dentitia si incepe comunicarea verbala. Pentru o alimentatie sanatoasa a copilului la aceasta varsta trebuie sa tinem cont de anumite principii.